Hoe beleeft de klant uw product of dienst? Dit heeft met allerlei factoren te maken. Naast goed meetbare elementen zoals productspecificaties zijn ook de bereikbaarheid van uw bedrijf, service, klantvriendelijkheid en bijvoorbeeld betalingsvoorwaarden heel belangrijk. Dit kunnen zeker redenen zijn om over te gaan tot een herhalingsaankoop, of op zoek te gaan naar een goed alternatief.
Waarom kiest de klant voor uw bedrijf? Door de huidige transparantie kunnen klanten een goede vergelijking tussen verschillende partijen maken. Iedere euro kan immers ook maar één keer uitgegeven worden. Daarom is het van belang kritisch te zijn op de prestaties van anderen, maar meer nog op die van jezelf. Leg de lat hoog, durf te leren en luister.
Door vanuit de ogen van de klant naar uw bedrijf te kijken en vervolgens de verschillende disciplines met elkaar te verbinden, creëren wij samen met u een marktgerichte ondernemingsfilosofie, met het accent op winstbijdrage. Alle acties zijn gericht op het versterken van de dynamiek van uw organisatie.